Siemens WG44G2F7NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens WG44G2F7NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dina.b 05-05-2023

Deze wasmachine van Siemens vervuld al mijn wensen.

Geschreven voor: Siemens WG44G2F7NL

Mijn vorige wasmachine heeft de geest gegeven na ruim 23 jaar goede dienst. Het was tijd voor een vervanger van degelijke kwaliteit die ook een tijdje mee zou gaan. Zo kwam ik op het merk Siemens. Het viel mij nog niet mee om een keuze te maken want er is best veel veranderd in de jaren. Ik wilde in iedergeval een energie zuinige wasmachine en de mogelijkheid om korte wasjes te doen. Deze kan zelfs een wasje in een kwartiertje doen. Ook de mogelijkheid om de was uit te stellen was een pre. Deze machine kan dit allemaal. Dan noem ik ook nog even de verlichting in de trommel en dat hij stil is. Deze wasmachine heeft ook intelligente dosering, dus niet bij iedere was geknoei met wasmiddelen. Ik vind het dan wel belangrijk dat je jouw eigen vertrouwde wasmiddel kan blijven gebruiken en dat kan ook. Ik heb met deze machine al mijn wensen kunnen afstrepen Dus raad deze Siemens wasmachine zeker aan.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Korte wasjes
  • Intelligente dosering
  • Opfris mogelijkheid
  • Stil